Sunday, September 6, 2009

welcome note

assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan kepada para pengunjung yang mungkin saya kenali dan mungkin saya tidak kenali. tujuan saya membuat blog ini adalah untuk mengisi masa lapang dan cuba membantu diri sendiri dan para pembaca mengingati subjek-subjek peperiksaan.

saya masih baru dalam bidang ini. jadi, sila tunjuk ajar ya.

pada tahun ini, saya akan menduduki peperiksaan PMR yang mungkin agak penting dalam kehidupan saya walaupun saya tahu peperiksaan itu memang penting pun. jadi, doakanlah saya mendapat keputusan yang TERBAIK dan CEMERLANG. saya juga mendoakan kepada para pembaca mendapat rahmat daripada-Nya agar anda semua berjaya dunia dan akhirat.


salam ikhlas,
feyra

1 comment:

  1. hye feyra..
    visit n follow my blog eah^^
    pyamedexselamanya.blogspot
    tenkiu.muaaahaha

    ReplyDelete